زنی با پارچه مبلی نخی برای دخترش کیف مدرسه دوخت

وقتی صحبت از بازسازی مبلمان و پارچه مبلی نخی روکش آن می شود، بهتر است اطلاعات اولیه ای در مورد پارچه ای که در بازار خواهید دید داشته باشید.

اگر تازه وارد دنیای اثاثه یا لوازم داخلی هستید، نگاهی به انواع پارچه مبلی بیندازید و تصمیم بگیرید که کدام نوع با نیازهای خانه شما مطابقت دارد.

هنگامی که مبلمان شما مقداری مخمل می پوشند، در عین حال به طرز خیره کننده ای زیبا، ظریف، زیباترین و جذاب به نظر می رسند.

مخمل بسیار نرم است، به نظر می رسد سلطنتی است، دارای خواص عایق عالی است و شکل حجمی هر قسمت از مبلمان را که می پوشاند برجسته می کند.

کتانی به عنوان یکی از قوی ترین پارچه ها با بهترین دوام شناخته می شود. سازگار با محیط زیست، نرم در لمس است، دارای بافت لطیف با احساس جذاب کتانی است و همچنین دارای درخشندگی و درخشندگی طبیعی است.

کتانی همچنین ضد باکتری و مقاوم در برابر کپک است در حالی که حتی بسیار زیبا به نظر می رسد. از آنجایی که فیبر طبیعی است، محو و فرسوده نمی شود.

پنبه خالص می تواند انتخاب بسیار خوبی برای اثاثه یا لوازم داخلی باشد زیرا بسیار راحت است، به خوبی با الیاف مصنوعی ترکیب می شود و بافت و دوام را به مبلمان شما می بخشد، اگرچه پنبه می تواند کمی در برابر چروک شدن و کثیف شدن مقاومت کند.

چرم یکی از بهترین انتخاب ها برای انتخاب برای لوکس بودن و سبک کلاس بالا تودوزی است.

چرم جدا از کمی گران بودن نسبت به سایر انواع پارچه، تمیز کردن آسان، نگهداری آسان، پنهان کردن خراش ها، مناسب برای استفاده های عضلانی و حتی پیری، ماندگاری طولانی مدت است و در طول زمان راحتی بیشتری به شما می دهد.

نگهداری آن به قدری آسان است که یک دستمال مرطوب ساده با یک دستمال مرطوب می تواند لکه مایع را پاک کند زیرا چرم مایع یا لکه را جذب نمی کند. و حتی آن بو هم نمی ماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.