سرامیک کف 50*50 درجه 3 موجی سر خردن عروس شد

اصل بسیار ساده است با اثر خلاء، وزن ذاتی کاشی و سرامیک کف 50*50 درجه 3 لایه چوب پنبه را روی تکیه‌گاهی که در آن چسبیده است فشار می‌دهد و اطمینان می‌دهد که همه چیز در جای خود باقی می‌ماند.

چوب پنبه که توسط جداسازی در مورد نصب شناور تقویت شده است، نصب را برای ضربه زدن به صداها نیز بهبود می بخشد. و با محافظت از کاشی ها در حین حمل، نیاز به بسته بندی را نیز کاهش می دهد.

علاوه بر این، لایه چوب پنبه دارای یک برآمدگی جزئی دقیقاً مشخص در هر چهار طرف است. بنابراین، یک اتصال سیستم به طور خودکار با قرار دادن لبه ها به طور محکم در برابر یکدیگر تشکیل می شود.

با ترکیب مزایای سرامیک و چوب پنبه، نتیجه یک سیستم ظروف سنگ چینی نوآورانه با فرمت بزرگ است که می تواند آزادانه به عنوان یک ساختار شناور بر روی زیر کف های جدید یا موجود قرار گیرد.

بنابراین نصب کاشی خشک واقعاً چگونه کار می کند؟ به عبارت ساده، همه چیز در سه مرحله ساده خلاصه می شود.

تنها شرط لازم برای چیدمان این نوع کفپوش، داشتن یک کف زیرین به اندازه کافی صاف است که به این معنی است که قبل از کف سازی باید از نظر صافی و کیفیت سطح بررسی شود.

بنابراین، اولین قدم این است که صافی را با استفاده از ابزار اندازه گیری لازم بررسی کنید. گاهی اوقات، برای اطمینان از برآورده شدن این نیاز، کف باید بر اساس آن دوباره کار شود.

در مرحله بعد، شبکه مشترک مشخص می شود و لبه های چوب پنبه محکم در برابر یکدیگر قرار می گیرند. در نهایت آخرین مرحله اتصال کاشی ها با استفاده از ملات درز پراکندگی مخصوص است که باید طبق دستورالعمل سازنده نسبت اختلاط صحیح با آب را در نظر گرفت.

قبل از تزریق، می توان بلافاصله روی سطح راه رفت و اجازه می دهد تا کارهای دیگری مانند رنگ آمیزی، کار دیوار خشک یا نصب برق ادامه یابد.

بعد از دوغاب دهی بعد از 12 ساعت می توان روی آن راه رفت و بعد از 12 ساعت دیگر کاملاً مقاوم می شود. همچنین تقریباً بدون گرد و غبار است و قرار گرفتن در معرض گرد و غبار را برای کارگران ساختمانی کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.