مردی با مستربچ سیلیکون در حیدرآباد ساعت دیجیتالی می سازد

ارائه دهندگان مستربچ سیلیکون می توانند نمونه کارها خود را با Einar® به عنوان تنها برند جهانی از افزودنی های گیاهی که در تأسیسات کاملاً کربن خنثی تولید می شود متمایز کنند.

بنابراین به کاهش ردپای کربن در کل زنجیره ارزش از مواد خام تا محصولات نهایی کمک می کنند.علاوه بر این، غلظت کم و ترکیب طبیعی افزودنی‌های ما با طرح‌های بازیافت پایان عمر مکانیکی و شیمیایی در اقتصاد پلاستیک دایره‌ای نوظهور تداخلی نخواهد داشت.

در عین حال، آنها می توانند بسته بندی نازک تری را بدون به خطر انداختن ایمنی مواد غذایی یا یکپارچگی الکترونیکی فعال کنند.

در بازاری که محصولات نهایی برای تک ماده بودن یا استفاده کمتر از مواد با هدف افزایش قابلیت بازیافت و کاهش مصرف منابع بهینه می‌شوند، بسته‌بندی‌های جداره نازک و فیلم‌های چند لایه در حال افزایش هستند.

اینها راه حل های خواستارانه ای هستند که در آنها به سختی می توان به پوشش کافی ضد آمار یا ضد مه دست یافت. در اینجا، خط محصولات ما می‌تواند تولیدکنندگان مستربچ را با راه‌حل‌های کارآمد برای رفع نیازهای مشتریان بسته‌بندی خود مجهز کند.

معمولی ترین محصولات برای ادغام در مستربچ های افزودنی شامل طیف متنوعی از درجه های ضد استاتیک و ضد مه است که از جمله انتخاب های پایدار برای بسیاری از تولید کنندگان و برندهای بسته بندی هستند.

اصلی ترین آنتی استات ما برای ترکیبات پلی اتیلن، یک جایگزین ثابت گیاهی برای آمین های اتوکسیله است و عملکرد ضد الکتریسیته ساکن بسیار موثری را به مستربچ های فیلم و فوم پلی اتیلن در سطوح بارگیری از 0.1 تا 0.4 می دهد.

درصد در عین حال، پایداری طولانی مدت آن به عنوان مثال. در فیلم دمیده LDPE از محصولات مبتنی بر بنزین و کمتر ایمن، مانند ترکیبات مونو استئارات گلیسرول با آمین های اتوکسیله بیشتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.