مردی با فروش کارتن پست صاحب کارخانه موواد بازیافتی شد

مقوا یک محیط ساخته شده از الیاف سلولزی است. این الیاف عمدتاً از چوب یا کاغذ و کارتن پست قدیمی برای بازیافت ایجاد می‌شوند.

مقوا مانند کاغذ عمویش از چوب به دست می آید. در ابتدا با چند لایه لایه کاغذ به دست می آمد، اما اکنون با استفاده از تکنیک های مدرن تر تولید می شود.

مقوا از 40 تا 50 درصد سلولز تشکیل شده است. … می تواند یک ماده 100٪ طبیعی باشد تا زمانی که سفید نشده باشد. تولید مقوا کاملاً انرژی بر است، اما هیچ فرآیند شیمیایی فاجعه باری را شامل نمی شود.

مقوا از کاغذ خام ساخته می شود. برای تولید مقوا می توان از انواع کاغذ استفاده کرد که کیفیت آن و تا حدی خواص کاغذ را مشخص می کند. اساساً از مجموعه ای از لایه های مختلف کاغذ تشکیل شده است.

ماده آلی ماده ای است که موجودات زنده را می سازد. مواد با منشا آلی از گیاهان زنده یا مصنوعی می آیند: چوب، پنبه، پشم، کاغذ، مقوا، پخت و پز …

ساخت مقوا توسط دستگاه مقوا تضمین می شود. برای تولید مقوای راه راه به کاغذ، چسب و حرارت نیاز دارید. کاغذ بازیافتی یا بکر است. چسب از نوع نشاسته ای (معمولاً ذرت یا گندم) می باشد.

کلیه بسته بندی های مقوایی قابل بازیافت می باشد. فقط یک امر ضروری: آنها را خالی کنید! جعبه پیتزا و جعبه آب میوه را می توان مانند بسته بندی کیبورد جدید شما بازیافت کرد، به شرطی که دیگر حاوی مواد غذایی نباشد.

در فرانسه، نرخ بازیافت کاغذ مقوا 65 درصد است. همه جعبه ها به جز جعبه های کثیف قابل بازیافت هستند.می‌دانید که در شهرهای ما، وقتی سطل‌های دسته‌بندی در خیابان‌های ما پر است.

کامیون‌های جمع‌آوری زباله‌های قابل بازیافت که در شهرداری‌ها کار می‌کنند عبور می‌کنند و جمع‌آوری می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.