کیف مدرسه طرح لی موجب مرگ استاد دانشگاه شد

وقتی اولین باری که در مدرسه ام پذیرش گرفتم، والدینم مرا به یک مغازه لوازم التحریر بردند تا وسایل ضروری روز اول مدرسه ام را بخرند. بعد از آن، مرا به یک مغازه کیف‌فروشی بردند و برای خودم یک کیف مدرسه خوب خریدند.

کیف مدرسه طرح لی من صورتی رنگ بود و هندسه چرمی بدون هندسه دارد و روی هر دوی اینها تعدادی عکس کارتونی وجود دارد که آنها را بسیار زیباتر می کند.
کیف مدرسه من در مجموع 5 زیپ داشت تا چیزهای مختلف را به شکلی متفاوت قرار دهم. قیمتش 900 تومن بود ولی قیمت کیف 1000 تومنه و با 100 تومن تخفیف گرفتیم و خریدیم.

همانطور که اولین کیف من بود، کیف مورد علاقه من بود. وقتی برای اولین بار به مدرسه رفتم آن را خریدم. وقتی برای اولین بار با آن کیف به مدرسه رفتم بسیار خوشحال شدم زیرا کیف رنگی و طراحی خوبی بود.

با کمک مادرم کیفم را بستم. جعبه تیفینم را در بالای زیپ کیفم گذاشتم و بطری آب را در کیسه کناری. کتابهایم را در یک زیپ و دفترهایم را در یک زیپ دیگر و کیف هندسی چرمی ام را در یک زیپ کوچک دیگر گذاشتم.

در آن زمان کیف من تقریباً 1 تا 1.5 کیلوگرم وزن داشت. خیلی خوشحال شدم که برای اولین بار آن را تحویل دادم و برای اولین بار به مدرسه رفتم و در آنجا درس خواندم.

این کیف کتاب های من را ایمن نگه می دارد. و به جای آن چیزهای دیگر من را نیز در آن ایمن نگه می دارد. من به مدرسه رفتم و کیفم را حتی از گرد و غبار در امان نگه داشتم.

من هر روز قبل از بسته بندی کیفم را تمیز می کنم. من هر یکشنبه یا بعد از دو ساعت، کیفم را می شوم. عصر بعد از مدرسه، آن کیف را برای کلاس های شهریه ام حمل می کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.