پارچه رومبلی مخمل که موجب جدایی زوج جوانی در ایالات متحده شد

مبل ها یک سرمایه گذاری مالی بزرگ هستند، بنابراین شما نمی خواهید در هیچ نقطه ای از زمان انتخاب متریال یا سبک خود را حدس بزنید. برای جلوگیری از چه می‌شود و پشیمانی‌های آینده، برای انتخاب متریال مناسب برای مبل خود زمان بگذارید.

چه سفارشی باشد یا نه. شما از انتخاب پارچه رومبلی مخمل خود برای سال‌های آینده راضی خواهید بود و نیازی به هزینه اضافی برای نگهداری یا نگهداری نخواهید داشت!

دوام، راحتی و سبک را در درجه اول قرار دهید، در اینجا چند انتخاب اثاثه یا لوازم داخلی برای ست مبل شما آورده شده است.

چرم مورد علاقه قدیمی، وقتی صحبت از مبل‌هایی با هر سبکی به میان می‌آید، بی‌معنی است. تمیز کردن آن آسان است، در طول زمان به خوبی خود را حفظ می‌کند و در رنگ‌ها، پوشش‌ها و بافت‌های متنوعی ارائه می‌شود که جذابیت بصری را ارائه می‌دهد.

جنس مبل چرمی بسیار محبوب است زیرا دارای روکش ضد لک است و آن را برای خانه‌هایی با فضای نشیمن بسیار ایده‌آل می‌کند. همانطور که گفته شد، چرم کاملاً در برابر خراش آسیب پذیر است و در صورت نوسان سطح رطوبت ممکن است دچار ترک شود.

کتانی یک منسوجات سخت است و حس لوکسی دارد که آن را به یک انتخاب قابل رشک برای مبل تبدیل می کند. با این حال، از انواع مختلف پارچه مبل، این پارچه برای خانه هایی با ساکنان بزرگسال مناسب است تا خانواده هایی که بچه های کوچک یا حیوانات خانگی دارند.

این به این دلیل است که کتانی تحت فشار به خوبی مقاومت نمی کند، به خصوص اگر پارچه کتان انتخابی از بافت های گشاد ساخته شده باشد. رنگ‌های روشن‌تر از نظر مقاومت در برابر لکه، شمع را به مواد دیگر نمی‌بندند، و همیشه بدون چروک نگه‌داشتن آن‌ها سخت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.