اجاق گاز صنعتی هدیه تولد ایلان ماسک

لی هماهنگ کننده تعامل جامعه Sane Energy، این مطالعه جدید آنچه را که طرفداران محیط زیست برای بیش از یک دهه می گویند تایید می کند، که هیچ گاز تمیزی وجود ندارد.

این مطالعه وزن اجاق‌های برقی و اجاق گاز صنعتی را در بحث در مورد اینکه کدام بهتر هستند، اضافه می‌کند. تعدادی از شهرها در ایالت ها از جمله کالیفرنیا، نیویورک و ماساچوست شروع به حذف تدریجی اتصال گاز طبیعی در خانه های جدید کرده اند.

نه برای خانه های ما، نه برای جوامع ما و نه برای آب و هوا. ریشه که در این تحقیق دخالتی نداشت به سی ان ان گفت. از حفاری چاه گرفته تا اجاق‌های آشپزخانه‌های ما، گاز شکسته به سلامتی ما آسیب می‌زند و کره زمین را گرم می‌کند.

این مطالعه پیامدهای بهداشت عمومی نیز دارد. در بیانیه مطبوعاتی توضیح داده شد که محققان دریافتند که استفاده از اجاق گاز بدون هود یا تهویه مناسب می تواند شما را در معرض سطوح آلودگی دی اکسید نیتروژن قرار دهد.

که توسط EPA در محیط های بیرونی برای یک ساعت قرار گرفتن در معرض ناسالم تلقی می شود. برخلاف متان، قرار گرفتن در معرض اکسید نیتروژن (NOx) بیشتر به استفاده از اجاق گاز بستگی دارد.

لیبل به سی‌ان‌ان گفت: «بنابراین اگر مشعل دیگری را روشن کنید، از مشعل بزرگ‌تری استفاده کنید یا آن را بالاتر بچرخانید، همه این موارد NOx بیشتری ایجاد می‌کنند. غلظت آن گازها “بستگی به بزرگی آشپزخانه شما، تهویه آشپزخانه شما دارد، همه این چیزها مهم است.”

اما اگر تصمیم با تغییر سیاست از دست شما خارج نشود چه؟زاخاری مرین، مهندس پژوهشگر گروه تحقیقاتی و آموزشی در موسسه تحقیقات کاربردی ایلینویز، که در این زمینه دخالتی نداشت.

گفت: «از دیدگاه انتشار گازهای گلخانه‌ای، آشپزی مستقیم با گاز بهتر از استفاده از اجاق‌های برقی با سوخت فسیلی است، اما بدتر از استفاده از اجاق‌های برقی خورشیدی است. با این مطالعه، به AP News گفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.