از حوله تن پوش لوتوس به عنوان گان جراحی استفاده می شود

حوله حمام ساده به راحتی قابل چشم پوشی است. یک خوب شما را خشک می کند و تا فردا فراموش می شود. یک مکان عالی مجلل است.

یک نقطه روشن دنج در یک روال معمولی. ما صدها حوله تن پوش لوتوس را مورد بررسی قرار داده و ده‌ها حوله را آزمایش کرده‌ایم، و از سال 2017 حوله حمام پنبه‌ای Frontgate Resort را توصیه کرده‌ایم زیرا نرم‌ترین، گرم‌ترین و بادوام‌ترین حوله‌ای است که پیدا کرده‌ایم.

اگر تری مخملی برای شما مناسب نیست، ما گزینه های دیگری نیز داریم. حوله حمام پنبه‌ای Frontgate Resort نرم‌ترین، گرم‌ترین و راحت‌ترین حوله‌ای است که ما امتحان کرده‌ایم.

ضخیم تر از انتخاب های دیگر ما، مانند یک حوله هتلی با کیفیت بالا، لوکس و قابل توجه است. با هر بار شست و شو، احساس پرتر و براق تر به نظر می رسید.

پس از چهار سال استفاده، بهتر از هر حوله دیگری که آزمایش کرده ایم، نگه داشته می شود. این در طیف گسترده ای از رنگ های غنی عرضه می شود.

انتخاب های بیشتری از هر انتخابی. همچنین در سایز ورق حمام موجود است، Frontgate با طیف وسیعی از لوازم جانبی منطبق، از جمله فرش حمام و دستشویی هماهنگ می شود. اگر یک حوله شیک و مجلل همان چیزی است که می خواهید، این یک حوله عالی است.

حوله حمام آبگرم Riley حدود یک سوم بیشتر از Frontgate قیمت دارد، اما اگر حوله های نازک تری با بافت بیشتر دوست دارید، این حوله مورد علاقه ماست.

حلقه های تری رایلی به خوبی مشخص هستند و به راحتی بافته شده اند، بنابراین شما احساس می کنید که هر حلقه روی پوست شما حرکت می کند.

هر چند خش ندارد، بیشتر شبیه یک ماساژ ملایم است. سریعتر از Frontgate خشک می شود، و طراحی مدرن آن لبه های گرد در سراسر سطح، و حلقه ای برای آویزان کردن آن بر روی قلاب حمام به نظر بی مزه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.