از روغن کنجد فرابکر عقاب برای براق کردن پوست گاو استفاده می کنند

روغن کنجد برشته نشده دارای طعم آجیلی یا کاملاً خنثی است. از طرف دیگر، روغن کنجد تیره دارای طعمی عمیق، غنی و آجیلی است که به غذاهای شما یک ارتقاء فوری می دهد.

اگر از طعم آجیل بو داده یا تاهینی لذت می برید، احتمالاً دوست دارید یک بطری روغن کنجد فرابکر عقاب برشته شده را در انباری خود داشته باشید، به خصوص اگر به غذاهای چینی و دیگر غذاهای الهام گرفته از آسیایی علاقه دارید.

اگر تعجب می‌کنید که چرا نودل‌ها و سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده شما به خوبی طعمی که در رستوران‌ها می‌خورید ندارند، روغن کنجد ممکن است حلقه مفقوده باشد.

روغن کنجد در یک بطری شیشه‌ای یا پلاستیکی بسته‌بندی می‌شود و حداکثر در دسترس است. سوپرمارکت های انبار شده چو پیشنهاد می‌کند آن را از جایی که روغن کنجد زیادی می‌فروشد.

مانند بازار آسیایی، برای حداکثر تازگی بخرید. او می‌گوید: «هرچه روغن طولانی‌تر در قفسه باشد، احتمال فاسد شدن روغن بیشتر می‌شود.

در برخی از سوپرمارکت‌های آمریکایی، آن را با روغن‌ها و سرکه‌های دیگر در راهرو به فروش می‌رسانند، اما گاهی اوقات لازم است در راهروی بین‌المللی جستجو کنید.

از آنجایی که معمولاً در مقادیر کمتر استفاده می شود، روغن کنجد تیره اغلب در بطری های 5 تا 10 اونسی فروخته می شود در حالی که روغن کنجد خام در بسته های بزرگتر 12 تا 16 اونسی عرضه می شود.

فراموش نکنید که مواد تشکیل دهنده ذکر شده روی برچسب را بخوانید. چو می‌گوید: «وقتی روغن کنجد می‌خرید، حتماً به دنبال روغن کنجد 100 درصد خالص باشید.

او می گوید که گاهی اوقات می توان آن را با مواد دیگر مخلوط کرد. شما آن را نمی خواهید. هنگامی که یک بطری روغن کنجد برشته نشده را باز کردید، آن را در یخچال نگهداری کنید.

این کار ماندگاری را تا یک سال افزایش می‌دهد و از ایجاد طعم‌های ترش یا گندیده جلوگیری می‌کند. روغن کنجد غلیظ می شود و زمانی که سرد می شود کدر به نظر می رسد اشکالی ندارد. 30 دقیقه قبل از مصرف آن را از یخچال خارج کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.