از عرق کاسنی زمانی می توان گلاب مرغوب تهیه کرد

کاسنی و عرق کاسنی زمانی یک گیاه چوبی و علفی است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. اینها ممکن است شامل توانایی احتمالی آن برای کاهش مشکلات گوارشی و معده، کاهش درد آرتریت، جلوگیری از عفونت های باکتریایی، تقویت سیستم ایمنی و کاهش احتمال بیماری های قلبی باشد.

همچنین یک آرام بخش طبیعی است که می تواند با سنگ کلیه مبارزه کند و ممکن است باعث کاهش وزن شود. در مجموع، این گیاه کوچک یک مکمل قدرتمند برای هر رژیم غذایی است.

کاسنی یک گیاه مدیترانه ای است که برای استفاده در آشپزی آن در آماده سازی هایی مانند سالاد و سایر کاربردهای دارویی دیگر کشت می شود.

در بسیاری از شرایط مختلف به خوبی رشد می کند و معمولاً در کنار جاده ها در اروپا، جایی که منشأ آن است، یافت می شود، اما اکنون در قاره آمریکا نیز طبیعی شده است.

برگ‌ها، جوانه‌ها و ریشه‌ها همگی ویژگی‌های مفید خاصی دارند. برگ ها به روشی مشابه اسفناج در بسیاری از فرهنگ ها استفاده می شود.

ریشه اغلب به پودر تبدیل می شود و به عنوان جایگزین قهوه استفاده می شود. کاسنی صدها سال است که به عنوان یک داروی گیاهی برای بسیاری از بیماری ها استفاده می شود و امروزه نیز ارزش خود را ثابت می کند.

کاسنی برای سلامت دستگاه گوارش شما عالی است زیرا احتمالا حاوی اینولین است که می تواند به عنوان یک پری بیوتیک قوی عمل کند. پری‌بیوتیک‌ها دسته‌بندی باکتری‌هایی هستند که به جای بیماری‌ها، برای میزبان مفید هستند.

یک گزارش منتشر شده در مجله FEMS Microbiology Ecology گزارش می دهد که اینولین برای مبارزه با تعدادی از نگرانی های روده و گوارشی، از جمله بیماری رفلکس اسید، سوء هاضمه، و سوزش سر دل استفاده می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.