اسباب بازی شاپرک با روکش طلا از منزل ایلان ماسک به سرقت رفت

همچنین تفاوت هایی در نحوه استفاده از اسباب بازی شاپرک وجود دارد. قوانین استفاده از قبل در طراحی های ساخت اسباب بازی ها مشهود است. Bathtime Baby مواد نرمی دارد تا دختران را به بازی با او تشویق کند.

علاوه بر این، از آنجایی که عروسک در وضعیت نشسته قرار دارد، به راحتی می توان وانمود کرد که در حال حمام کردن در یک لگن است. از سوی دیگر، وودی ایستاده است، بنابراین باید آن را در آن حالت ایستاده حرکت داد.

Bathtime Baby چشم های برجسته و رنگ های صورتی و سفید روشن دارد که برای جذب یک کودک دختر طراحی شده است. او احتمالاً می خواهد با آن تماس چشمی برقرار کند و از آن مراقبت کند.

از سوی دیگر، چشمان وودی کوچکتر است. این امر پسرها را تشویق می‌کند تا به جای مراقبت از آن، روی انجام کارها با آن تمرکز کنند.

علاوه بر این، از آنجایی که اسباب‌بازی می‌تواند صحبت کند، پسران تشویق می‌شوند همان نقش یک ستاره سینما را ایفا کنند. بار دیگر، عناصر بین فردی و فکری این اسباب بازی ها کلیشه های جنسیتی را تقویت می کند.

بلیکمور و سنترز (2005) توضیح می‌دهند که بیشتر اسباب‌بازی‌های پسرانه بیشتر از اسباب‌بازی‌های دخترانه، بازی اجتماعی را تشویق می‌کنند.

تمیز کردن چرخ دستی و ساخت آن همچنین در روشی که کودکان را به مشارکت تشویق می کنند متفاوت است. Build It دارای 18 قسمت است در حالی که Cleaning Trolley فقط 10 قسمت دارد.

دختران در مورد نحوه ساخت اسباب بازی های خود گزینه های کمتری دارند و این خلاقیت آنها را خفه می کند. علاوه بر این، به نظر می رسد قدرت کاربر بر اسباب بازی در ساخت آن بیشتر از Cleaning Trolley باشد.

علاوه بر این، Build It بازخورد بیشتری نسبت به Cleaning Trolley می دهد. بلیکمور و سنترز (2005) تحقیقی را انجام دادند که در آن شرکت کنندگان اسباب بازی های دخترانه و پسرانه را بر اساس ویژگی های خاصی طبقه بندی کردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.