تلویزیون سامسونگ سری 7 55 اینچ موجب مرگ پیرمرد 90 ساله شد

عادات تماشای ما تغییر می کند، دستگاه های ما تغییر می کنند، انتظارات ما افزایش می یابد. همچنین وقتی صحبت از تلویزیون به میان می آید، همه نظری دارند.

درباره برنامه‌های تلویزیون سامسونگ سری 7 55 اینچ اندازه صفحه و روشنایی رنگ یا برنامه‌های پخش جریانی و طرح‌های اشتراک. یوهان ون کامپنهوت به عنوان مدیر محصول تلویزیون در Samsung Electronics Benelux لحظات هیجان انگیزی را تجربه می کند.

یوهان ون کامپنهوت: «البته که ما تأثیر بحران انرژی را نیز احساس می کنیم. امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حدود 20 درصد کمتر تلویزیون فروخته شده است.

اما البته، 2020 و 2021 دو سال “بزرگ cru” برای فروش در بلژیک بودند. در طول قرنطینه، تلویزیون ثابت کرده است که برای بسیاری از افراد در خانه حواس پرتی عالی است.

در مقایسه با دوران قبل از کووید، بازار تلویزیون در واقع کمابیش در همان سطح در سال 2022 باقی مانده است. بنابراین در حال حاضر اوضاع چندان بد نیست.

​”ما از تحقیقات خودمان می دانیم که به طور متوسط، یک مصرف کننده هر هفت تا هشت سال یک تلویزیون جدید می خرد. از طریق تحقیقات بازار یا در خود محل کار، متوجه می شویم که چه چیزی آنها را متقاعد می کند که دقیقاً این تلویزیون را بخرند.

البته بسیار جالب است، زیرا برخی از ویژگی هایی که ما تولیدکنندگان آن را طبیعی می دانیم، مصرف کننده آنها را تعیین کننده تجربه می کند.

تلویزیون هوشمند یک مثال خوب است. آیا تلویزیون برنامه دارد؟ آیا می توانم VTM GO، VRT MAX، RTBF Auvio یا Netflix را مستقیماً از طریق یک برنامه در تلویزیون تماشا کنم؟ این همان جایی است که سامسونگ بر آن تاکید دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.