تولید تیشرت مردانه مشکی که با انسان حرف میزند

جای تعجب نیست که تیشرت مردانه مشکی پنبه‌ای Uniqlo Supima بهترین انتخاب برای شما هستند. با قیمت کمتر از 15 دلار، می‌توانید یک تی‌شرت نخی سوپیما یا تی‌شرت یقه‌دار انتخاب کنید که بی‌عیب و نقص است.

اگرچه این تی شرت کاملاً ارزشی ندارد که زمانی که فقط 9.90 دلار برای هر تی شرت بود، اما با قیمت 15 دلار هنوز یکی از بهترین تی شرت های موجود است، یک بار شنیدم که UNIQLO این پیراهن‌ها را متوقف می‌کند، اما حدس می‌زنم تقاضای مشتری این اجازه را نمی‌دهد.

صرف نظر از این، پیراهن‌های 100% پنبه‌ای از نظر قیمت بسیار عالی هستند، اگرچه گزینه‌های بهتری از پنبه سوپیما از نظر وزن و کیفیت پارچه وجود دارد. سه راهی های سوپیما Uniqlo وزن متوسطی دارد، نه ضخیم و نه نازک.

علاوه بر یقه خاکستری تیره در این عکس ها، من یک یقه سرمه ای، یقه خدمه خاکستری هدر و یک پیراهن یقه سه راهی سفید ساده دارم. با مقرون به صرفه بودن تی شرت های پنبه ای سوپیما Uniqlo، ایده خوبی است که چند رنگ همه کاره را هم در یقه خدمه و هم در یقه V انتخاب کنید.

تا سال‌های آینده به خوبی به شما خدمت می‌کند، به شرطی که بشویید و اجازه دهید در هوا خشک شوند. یقه بعد از شست‌وشوهای زیاد هنوز به اندازه نو است. یکی از ایرادات این است که ممکن است پیراهن ها برای مردان قد بلندتر با قد بیش از 6 فوت در سمت کوتاه تر باشند.

ASKET مستقر در سوئد همه چیز در مورد پیگیری کمتر است. آنها معتقدند که جهان به برند مد دیگری نیاز ندارد و مطمئناً به لباس بیشتری نیاز ندارد. من باید موافقت کنم.

ASKET برای فصل‌ها طراحی نمی‌کند، در عوض مجموعه‌هایی برای همیشه خلق می‌کند که هم در صنعت و هم در طراحی امتحان خود را پس داده‌اند. آنها نقطه مقابل دنیای فست مد هستند.

مشابه برندهایی مانند Everlane و Mott & Bow، ASKET اصول مینیمالیستی مانند پیراهن آکسفورد، تی شرت، گرمکن، لباس بافتنی (ترمه، ژاکت پشم مرینو)، شلوارهایی مانند chinos و جین خام، و لباس زیر را ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.