تولید شیشه رفلکس دو جداره در آلمان به علت تخلف کارکنان ممنوع شد

برخی از مصرف کنندگان تصمیم می گیرند از شیشه رفلکس دو جداره استفاده کنند تا صدا را کاهش دهند و بسیاری دیگر پس از نصب پنجره های جدید خود متوجه این تأثیر مفید می شوند.

از آنجایی که شیشه دوجداره به جای یکی از دو جداره شیشه ای تشکیل شده است، احتمالا صدای بیشتری نسبت به شیشه های تک جداره قطع می کند. سه جداره باید آن را حتی بیشتر کاهش دهد.

شرکت های مختلف مدعی سطوح مختلف کاهش نویز هستند. Anglian لعاب ثانویه خود را برای مبارزه با سر و صدا توصیه می کند. Safestyle می گوید که پنجره های آن معمولاً حدود 31 دسی بل کاهش سر و صدای بیرون را فراهم می کنند.

اورست شیشه های آکوستیک ارائه می دهد که می گوید صدا را تا 40 دسی بل کاهش می دهد. می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره امکانات و گزینه‌های پیشنهادی Anglian، Eversest و Safestyle در صفحات جداگانه آنها ببینید.

در حالی که شکستن دو شیشه سخت تر از یکی است، مهم ترین چیز این است که قفل هایی با کلید روی پنجره ها نصب کنید.

این برای بیمه خانه حیاتی است، که معمولاً مشخص می کند که پنجره های سطح زمین و پنجره های طبقه بالایی قابل دسترسی باید از اقدامات امنیتی کافی برخوردار باشند.

اگر پنجره های چوبی دارید از یک طرف لولا شده و به سمت بیرون باز می شوند، قفل هایی را انتخاب کنید که پنجره و قاب را به هم محکم می کند. اگر مهاجم بخواهد به زور پنجره را باز کند، این مقاومت اضافی در مقایسه با محکم کردن دستگیره ایجاد می کند.

در جایی که محل‌های پنجره‌ها به قاب همسطح می‌شوند، پیچ‌های قفسه‌ای که با کلید کار می‌کنند قرار دهید و به دنبال کیتمارک استاندارد بریتانیایی 7950 بگردید – این ویژگی برای عملکرد امنیتی پیشرفته برای پنجره‌های داخلی داخلی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.