خلال پسته کیلویی امروز موج جوان شدن پوست خانم ها می شود

اگرچه فواید سلامتی پسته و خلال پسته کیلویی امروز سایر آجیل ها به خوبی شناخته شده است، اکثر والدین قبل از دادن آجیل به نوزادان خود مدتی صبر می کنند.

زیرا احساس می کنند ممکن است هضم آن آسان نباشد. یکی دیگر از نگرانی های اصلی که والدین اغلب نگران آن هستند، خطر ابتلای کودکشان به واکنش آلرژیک است.

آکادمی تغذیه و رژیم غذایی پیشنهاد می کند که مصرف آجیل در سن شش ماهگی می تواند خطر ابتلا به آلرژی به آنها را کاهش دهد.

حتی آکادمی آلرژی، آسم و ایمونولوژی آمریکا (AAAAI) و انجمن اطفال کانادا دستورالعمل‌های خود را که در سال 2013 در رابطه با معرفی زودهنگام غذاهای آلرژی‌زا منتشر کردند، تجدید نظر کردند.

بنابراین، می توان تصور کرد که معرفی مغز پسته در اوایل رژیم غذایی کودک شما، دلیلی برای نگرانی نیست. با این حال، آن را به آرامی و با احتیاط معرفی کنید تا متوجه شوید.

که آیا کودک شما به مغز پسته حساسیت دارد یا خیر گنجاندن غذاهای مغذی در رژیم غذایی در دوران بارداری ضروری است. در زنان باردار، مصرف میان وعده پسته نه تنها به حفظ فشار خون و سطح قند خون بهینه کمک می کند.

بلکه ایمنی را تقویت می کند و افزایش وزن نامناسب را کنترل می کند. پسته همچنین حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری و ویتامین های مورد نیاز برای رشد سالم جنین است.

همچنین، مطالعات اخیر نشان می دهد که خوردن آجیل در دوران بارداری می تواند خطر ابتلای نوزاد به آلرژی به آنها را کاهش دهد.

همانطور که قبلا ذکر شد، پسته های بالغ و بهترین پوسته آن ها باز یا تا حدی ترک خورده است. در طی فرآیند مرتب سازی، آجیل هایی که تا حدی باز نیستند معمولا دور ریخته می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.