زنی با شیشه پاک کن خودرو گل ها را آبیاری می کند

انتخاب ما برای بهترین شیشه پاک کن خودرو Windex است. این به سادگی بهتر از سایر محصولاتی که آزمایش کردیم، رگه ها را تمیز و از بین می برد.

Windex ثابت کرد که حتی سخت ترین چالش ها را نیز تحمل می کند. پاک کننده مبتنی بر آمونیاک ترکیبات دشوار را از بین می برد و به طور مداوم لکه های کثیف، چسبنده و چرب روی آینه ها، پنجره ها و سایر سطوح را از بین می برد.

در حالی که رایحه آمونیاک قوی و ناخوشایند است، اما در هوا یا روی سطح تمیز شده باقی نمی ماند. فقط چند دقیقه پس از استفاده، هیچ عطر قابل تشخیصی وجود ندارد.

این فقط بو نیست که به سرعت ناپدید می شود. این آمونیاک است از آنجایی که آمونیاک سریعتر از آب تبخیر می شود، در مدت کوتاهی پس از تمیز کردن، خطر سلامتی بسیار کمی وجود دارد. فقط مقادیر زیادی آمونیاک با غلظت بالا در صورت استنشاق می تواند خطرناک باشد.

در نهایت، Windex فوق العاده همه کاره است. فقط با کمی تلاش از مایکروویو کثیف و با روکش چیلی مراقبت کرد.

محصول مبتنی بر آمونیاک همچنین برای مقابله با کف صابون روی وسایل حمام و لکه‌های روی کاشی‌کاری‌شده کف، صیقل دادن جواهرات قدیمی و حتی دفع حشرات عالی است.

برای کثیف‌ترین کارها بر روی سطوح مختلف، Windex بهترین محصول موجود است. اگر نگران تأثیر بالقوه پاک‌کننده‌های شیمیایی بر محیط‌زیست و سلامت خود هستید.

می‌توانید شیشه‌شوی خود را در خانه بسازید. دستور پخت ما ترکیب سرکه سفید، نشاسته ذرت، آب گرم و اسانس یک پاک کننده فوق العاده همه منظوره ایجاد می کند که روی شیشه موثر است.

محصول خانگی ما با موفقیت آلودگی ها را از پنجره ها، آینه ها و سایر سطوح تمیز کرد. در حالی که پنجره‌ها و آینه‌ها ممکن است با نشانه‌های ضعیفی از رگه‌ها باقی بمانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.