سرکه لیمو برای درمان گلو درد از قدیم تا به الان استفاده فراوانی می شود

عاشق تمیز کردن با سرکه لیمو هستید، اما از بوی آن متنفرید؟ سعی کنید آب لیمو را مخلوط کنید – این به کاهش بوی کمی کمک می کند و همچنان تمام قدرت پاک کنندگی مورد نیاز را به شما می دهد.

بعلاوه، این مخلوط سرکه لیمو می تواند به ویژه برای برخی از کارهای تمیز کردن مفید باشد، اما ما در یک ثانیه به آن خواهیم رسید.

اگر به دنبال روشی طبیعی‌تر برای تمیز کردن پنجره‌ها و سایر سطوح شیشه‌ای اطراف خانه خود هستید، مخلوط آب لیمو و سرکه فوق‌الذکر را در نظر بگیرید.

برای ایجاد یک اسپری تمیزکننده شیشه ای آسان DIY در خانه، WikiHow پیشنهاد می کند یک قاشق غذاخوری سرکه سفید و دو قاشق غذاخوری آب لیمو را در یک بطری اسپری خالی بریزید، سپس در 1 فنجان آب داغ (اما نه در حال جوش) بریزید و تکان دهید تا مخلوط شود.

آب لیمو و سرکه نیز یک چربی‌گیر عالی هستند، بنابراین دفعه بعد که با یک اجاق گاز چرب مواجه شدید، می‌دانید چه کاری باید انجام دهید.

1/2 فنجان آب لیمو و 2 فنجان سرکه سفید را در یک بطری اسپری مخلوط کنید تا اسپری چربی زدایی آشپزخانه خود را بسازید. به سادگی اسپری کنید و با دستمال یا دستمال کاغذی پاک کنید.

اگر در حال شستن ظروف هستید و با غذای لجبازی روبرو می شوید، کیچن یک راه حل فوق العاده ساده دارد: از نصف لیموی تازه آب شده و مقداری نمک درشت استفاده کنید تا همه آن را به راحتی پاک کنید.

به گزارش کیچن، برای تمیز کردن مایکروویو گازدار خود به کمی آب و لیمو نیاز دارید. فقط 1/2 فنجان آب لیمو را در یک کاسه یا پیمانه قابل استفاده در مایکروویو بریزید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.