سینک ظرفشویی ایتالیایی | واردات انواع مدل سینک مدرن و شیک به کشور

سینک ظرفشویی ایتالیایی از بهترین و مدرن ترین سینک های ظرفشویی خارجی است. سینک ظرفشویی از نظر جنس در انواع فولاد ضد زنگ یا سینک استیل، سینک شیشه ای، سینک ظرفشویی گرانیتی و سینک ظرفشویی لاو ارائه می شود. سینو آشپزخانه عمدتا به دو سبک متمایز، با سینی و بدون سینی موجود است. رایج ترین سینک  در بازار برای سبک آشپزخانه های امروزی سینک آشپزخانه استیل است. سینک ظرفشویی شیشه ای و گرانیتی در حال حاضر گزینه ای مناسب برای بیش تر خانه های جدید است.

ار فضای کمی در اختیار دارید احتمالا باید سینو بدون سینی یا یک سینی انتخاب شود.کسانی مهمان زیاد دارند و دائم در حال شست و شوی میوه و سبزیجات هستند و همچنین یک محل شست و شوی مفید برای ظرف های خود نیاز دارند، سینک دو لگنه این امکان را دارد چند وظیفه را با هم انجام دهد. به عنوان مثال شست و شوی سبزیجات برای سالاد در یک لگن و در حالی که تمیز کردن در لگن دیگر انجام شود. البته زمانی می توات این سینک ایده آل را انتخاب کرد که فضا به اندازه کافی داشته باشید.

هنگامی که طراحی کابینت و یراق آلات کابینت خود را انجان می دهید، بعدا تصمیم می گیرید که موارد مورد نظر برای سینک آشپزخانه خود را انتخاب کنید. سینک ظرفشویی شیشه ای بسیار زیبا است و این سینو در آشپزخانه های لوکس کاربرد دارد و زیبایی آشپزخانه را دو چندان می کند. نظافت راحت تر این سینک باعث شده که طرفداران آن بسیار افزایش یابند.

سینک ظرف شویی گرانیتی بسیار محبوب و لوکس برای طولانی مدت است.ساخته شده توسط سنگ گرانیت، سنگ مرمر، سنگ آهک، تراورتن یا انیسکس، یک سینک آشپزخانه سنگی، یک گنج است که می توان هر زمانی از آن استفاده کرد.

سینک استیل فانتزی که از فولاد ضد زنگ است بسیار محبوب است. مقاومت و طول عمر بالای این سینک ها سبب محبوبیت آن ها شده است. از طرفی تمیز کردن این سینک ها نیز به راحتی و آسان انجام می شود.

سازندگان هنوز به نوآوری ادامه می دهند. راه های جدیدی برای نصب انواع سینک های آشپزخانه ایجاد می کنند. برای کسانی که آشپز خانه های نسبتا متوسط دارند، سینک های آشپز خانه متوسط و کوچک در نظر گرفته می شود این گونه سینک ها را نصب می کنند. سینک ها از نظر نصب هم به دو دسته تقسیم می شوند: سینک توکار که با برشی روی سطح کابینت نصب می شود.

سینک روکار که از یک طرف به دیوار وصل می شود و نیاز به برش داخل صفحه کابینت هم ندارد.

سینک ظرفشویی ایتالیایی | واردات انواع مدل سینک مدرن و شیک به کشور

سینک ظرفشویی ایتالیایی

سینک ظرفشویی ایتالیاییسینک های ظرفشویی ایتالیایی که با مد امروزی سازگار تر و به اصطلاح جور تر است مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و اغلب ایرانی ها نیز از آن ها استفاده می کنند.

بازرگانی سینک ظرفشویی ایرانی و خارجی

بازرگانی سینک ظرفشویی ایرانی و خارجیسینک استیل ظرفشویی خارجی توکار به علت مدرن بودن و زیبایی بیش تر و جلوه بهتری که داد توجه بیش تری را به خود جلب کرده و بسیاری از افراد که خانه های بروز و مدرنی دارند از سینک های ظرفشویی خارجی نیز استفاده می کنند.

واردات انواع مدل سینک مدرن و شیک به کشور

واردات انواع مدل سینک مدرن و شیک به کشورسینک های ظرفشویی و شیرآلات ساختمانی نوبل مانند دیگر لوازم خانگی نیز از کشور های دیگر وارد کشور ما می شوند و نیاز بسیاری از افراد سخت پسند و آنانی که با مد روز پیش می روند را بر طرف کرده است.

برترین برند های تولید کننده سینک ظرفشویی

برترین برند های تولید کننده سینک ظرفشوییانواع سینک توکار ظرفشویی اخوان، سینک ظرفشویی ایلیا استیل، سینک ظرفشویی وایز، سینک ظرفشویی بوش و غیره که از بر ترین تولید کنندگات سینک ظرفشویی در ایران بوده است و بسیار معروف و مشهور شده اند. مدل سینک ظرفشویی داتیس نیز یکی از این مدل ها و برند های برتر است.

نمایندگی پخش و فروش مدل های متنوع سینک وارداتی در کشور

نمایندگی پخش و فروش مدل های متنوع سینک وارداتی در کشوراین نمایندگی ها در اغلب استان های کشور به علت دسترسی راحت تر افراد به آن وجود دارد اما بزرگ ترین این نمایندگی ها در تهران قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.