فروش پودر زغال رپین در فنلاند ممنوع شد

کار کردن با کاغذ رنگی بسیار سرگرم کننده است. می توانید تقریباً هر رنگی را با کاغذ رنگی انتخاب کنید. با این حال، برای ایجاد ارزش کامل بین سایه ها و هایلایت ها باید از مدادهای زغالی سفید و سیاه استفاده کنید.

نمونه ای از ایده های طراحی پودر زغال رپین که می توانید با این نوع کاغذ ایجاد کنید، کار با کاغذهایی با رنگ پوست است. می توانید با استفاده از رنگ پایه کاغذ به عنوان رنگ پوست یک پرتره ایجاد کنید.

ادامه دهید و ببینید که چگونه با مدادهای زغالی، در حین کار با مواد کاغذ، یک نقاشی ایجاد کنید. کاغذ سفید به خوبی با تنالیته های متضاد زغال سیاه کار می کند.

اگر هیچ کدام از اینها را ندارید، می توانید کاغذ بریستول، تخته تصویر، کاغذ روزنامه یا کاغذ کارتریج ساده بخرید. کاغذ زغال چوب متراکم است و بافت یا دندانه ای ریز دارد.

می توانید مواد کاغذی مشابه کاغذ زغالی مانند کاغذ پاستل و آبرنگ خریداری کنید. هرچه وزن کاغذ بیشتر باشد بهتر است. کاغذ سنگین‌تر برای جابجایی اثر هنری بدون ریزش زغال از مواد کاغذ آسان‌تر خواهد بود.

همانطور که قبلا ذکر شد، هنگام یادگیری نحوه نقاشی با زغال، تنوع کلیدی است. این مهم است زیرا نشان می دهد که چگونه می توانید از تکنیک های مختلفی استفاده کنید و انواع علامت هایی که می توانید ایجاد کنید.

ابزاری که برای طراحی با مدادهای زغالی به آن نیاز دارید عبارتند از: پاک کردن خمیر شده، کنده ترکیبی، گچ سفید و دستمال کاغذی.

از کنده ها و برس های ترکیبی برای ایجاد جلوه های ترکیبی و لکه دار جالب برای طرح های زغالی شما استفاده می شود. آنها می توانند سایه های ملایم و خاطره انگیز ایجاد و پخش کنند.

استامپ ترکیبی دارای یک نقطه ظریف است که به ایجاد بافت ها و سایه های دقیق کمک می کند. برس ها با گچ پودری به خوبی کار می کنند تا زغال چوب به نرمی با مواد کاغذ مخلوط شود.

از پاک کن خمیری برای پاک کردن زغال چوب استفاده می شود. می‌توان آن را مانند بتونه یا خاک رس قالب‌گیری کرد تا اشکال مختلفی ایجاد کند که وقتی روی مواد کاغذ اعمال می‌شود علائم، خطوط و اشکال جالبی ایجاد می‌کند.

پاک کن های خمیر شده را می توان با آب گرم نیز تمیز کرد، اما اجازه دهید قبل از استفاده به درستی امتحان شود، در غیر این صورت ممکن است به آثار هنری خود آسیب برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.