لوله پلیکا آدا پلاست را می توان برای ساخت زیر دریایی استفاده کرد

من یک دوست لوله پلیکا آدا پلاست دارم که در مورد تجارت لوله کشی به من یاد داده است. مشارکت او در این مقاله کمک بزرگی کرد.

اینکه می گوییم به عنوان یک لوله کش جونیمن باید چیزهای زیادی بدانید، دست کم گرفتن است. او هر هفته با انواع شغل ها و مشکلات مواجه می شود. این یک کار جالب است که شامل حل مسئله و کارهای تشخیصی زیادی است.

بخشی از کار شامل برنامه ریزی برای کارهای بزرگ و انتخاب انواع لوله هایی است که برای هر عملکرد لوله کشی استفاده می شود. این مقاله به طور خلاصه انواع مختلف لوله ها را بیان می کند.

در زیر لیست گسترده ای از انواع مختلف لوله ها بر اساس مواد آورده شده است. بیشتر تصاویر توسط Homedepot.com ارائه شده است.

ABS در برابر مواد شیمیایی خورنده مقاوم است و دمای ذوب پایینی دارد. در حالی که برای لوله‌ها استفاده می‌شود، برای اسباب‌بازی‌های لگو، صفحه‌کلید کامپیوتر و محافظ‌های دیواری پریزها به خوبی شناخته شده است.

این نوع لوله برای تخلیه فاضلاب و فاضلاب خانگی استفاده می شود. برای سیستم های DWV (دریچه تخلیه زباله) خوب است. برنج آلیاژی از مس و روی است.

این به طور گسترده در و برای بسیاری از اقلام خانگی مانند قفل، بلبرینگ، دستگیره درها و کاربردهای لوله کشی مانند لوله هایی مانند آنچه در زیر نشان داده شده است استفاده می شود.

در حالی که برنج می تواند برای لوله کشی استفاده شود، به ندرت به دلیل گران بودن آن است. اتصالات برنجی رایج تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.