مانکن بچه گانه ای که موجب طلاق نو عروس بجنوردی شد

تغییرات اخیر در فرهنگ آموزش پزشکی، نارسایی‌های الگوی سنتی آموزش کارآموزی را برجسته کرده و بر نیاز به روش‌های تجربی بیشتر یادگیری تأکید کرده است.

شبیه‌سازی‌ها، که سناریوها یا محیط‌هایی هستند که برای تقریب دقیق موقعیت‌های دنیای واقعی طراحی شده‌اند، اخیراً راه خود را در آموزش پزشکی ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی پیدا کرده‌اند.

شبیه‌سازهای با وفاداری بالا، مانکن های شبیه زندگی هستند که به سیستم‌های کامپیوتری متصل هستند.

این شبیه سازی ها، پاسخ‌های فیزیولوژیکی و فیزیکی مانکن بچه گانه را کنترل می‌کنند.

این شبیه سازها قادر به ارائه بازخورد مستقیم به زبان آموزان در محیط های امن و بدون خطر هستند. این فناوری برای آموزش تمام جنبه های مراقبت های پزشکی از جمله دانش پزشکی، مهارت های فنی و آموزش رفتاری یا مهارت های ارتباطی استفاده شده است.

مانکن

مقاله حاضر یک نمای کلی از شبیه سازی ارائه می دهد که امیدواریم به ایجاد علاقه به شبیه سازی کودکان در سراسر کانادا کمک کند.

چندین بیمارستان اطفال مراقبت های عالی در کانادا در حال حاضر از شبیه سازی برای آموزش ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی استفاده می کنند. رشد مستمر و علاقه به این حوزه هیجان انگیز آموزش پزشکی انتظار می رود.

آموزش پزشکی به طور سنتی بر یک مدل کارآموزی برای آموزش فراگیران تکیه داشته است. با این حال، از آنجایی که تعداد کارآموزان در دانشکده‌های پزشکی و برنامه‌های تحصیلات تکمیلی کانادا همچنان در حال افزایش است، فرصت‌های کمتری برای فراگیران وجود دارد که در معرض شرایط پزشکی کمتر رایج قرار بگیرند. در نتیجه، کمبودهایی در پایگاه دانش و مهارت‌های بالینی کارکنان خانه‌های مقیم، به‌ویژه در حوزه پزشکی مراقبت‌های حاد مشاهده شده است.

با انتشار گزارش مؤسسه پزشکی، ایمنی بیمار به یک موضوع داغ تبدیل شده است، زیرا مربیان بر نیاز به یادگیری عملی بیشتر قبل از اینکه کارآموزان پزشکی در معرض واقعی قرار گیرند تاکید می کنند. بیماران. علاوه بر این، مفهوم “یکی را ببین، یکی را انجام بده، به یکی بیاموز” غیرعملی است و ممکن است دیگر مناسب نباشد، زمانی که فناوری مدرن می‌تواند به ما تجملات تمرین بر روی مدل‌های واقعی را قبل از کار با بیماران واقعی بدهد .

بنابراین، رویکردهای جدید آموزش پزشکی برای بهبود فرصت های یادگیری تجربی مورد نیاز است. شبیه سازی با استفاده از مدل ها و سناریوهای واقعی ممکن است این فرصت ها را فراهم کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.