میوه خشک گلابی را می توان به عنوان سوخت برای ماشین استفاده کرد

میوه خشک گلابی چه روی غلات مورد علاقه خود بپاشید و چه در سفر به عنوان یک میان وعده سالم از آن لذت ببرید، میوه خشک راهی عالی برای دریافت این مواد مغذی مهم در رژیم غذایی شما است. علاوه بر این، طعم آنها بسیار خوشمزه است.

با این حال، میوه خشک کمی شهرت دارد. در سال‌های اخیر، بازار میوه‌های خشک رو به افول بوده است و بسیاری از باورهای غلط ما را به سمت انتخاب سایر میان‌وعده‌ها سوق داده است.

حقیقت این است که خوردن میوه‌های خشک فواید زیادی برای سلامتی دارد، اما در مقایسه با میوه‌های تازه تفاوت‌های قابل توجهی در ارزش غذایی وجود دارد.

در این مقاله به فواید میوه‌های خشک، تفاوت‌های تغذیه‌ای و حذف هر گونه افسانه یا سوء تفاهم در مورد افزودن میوه‌های خشک به رژیم غذایی می‌پردازیم.

اول از همه، بزرگترین سؤال این است که میوه‌های خشک و توت‌های خشک را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. رژیم غذایی برای شما بد است؟

متأسفانه، به این سادگی نیست.مانند بسیاری از غذاها، میوه های خشک نیز می توانند اثرات مثبت و منفی بر رژیم غذایی شما داشته باشند.

از یک طرف، میوه های خشک می توانند مقدار فیبر و مواد مغذی دریافتی در رژیم غذایی خود را بهبود بخشند. با این حال، میوه های خشک نیز حاوی مقادیر زیادی قند هستند و تعداد کالری میوه های خشک اغلب بیشتر است.

به همین دلیل، میوه‌های خشک را باید به‌عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل به مقدار کم مصرف کرد. میوه‌های خشک اساساً میوه‌ای هستند که تقریباً تمام محتوای آب آن حذف شده است.

میوه ها یا به طور طبیعی خشک می شوند، از طریق خشک کردن آفتاب، یا از طریق یک دستگاه خشک کن تخصصی که میوه را کوچک می کند و میوه خشک کوچک و پرانرژی از خود باقی می گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.