نمایندگی توالت فرنگی | لیست قیمت توالت فرنگی

این سایت نمایندگی توالت فرنگی بسیاری از برندهای تولیدی توالت فرنگی را برعهده دارد و لیست قیمت توالت فرنگی در این سایت ارایه شده است . امروزه توالت فرنگی ،یکی از انواع توالت ها به شمار رفته که به مانند صندلی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع توالت فرنگی مدرن که در حال حاضر در کشور ما مورد توجه واقع شده و حتی بیشتر از توالت ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد، از استاندارد های بهداشتی بهتری بهره مند می باشد. مساله دیگری که باید به آن پرداخت، نحوه دسترسی به این محصول بخصوص برای خریداران عمده می باشد. به این دسته از عزیزان پیشنهاد می شود که سفارشات خود را از نمایندگی توالت فرنگی که هم حضور و هم اینترنتی فعالیت دارند، بخواهند. در این صورت امکان مشاهده لیست قیمت انواع توالت فرنگی نیز وجود خواهد داشت.

نمایندگی توالت فرنگی | لیست قیمت توالت فرنگی

کارخانه تولیدی انواع توالت فرنگی در ایران

کارخانه تولیدی انواع توالت فرنگی در ایرانبا توجه به اینکه امکان استفاده از توالت ایرانی برای افراد کهنسال وجود ندارد و یا حتی برخی از افراد جوان ترجیح می دهند که از این توالت ها به دلیل راحتی ای که دارد استفاده نمایند، بنابراین از شرایط تولید و نیز عرضه انبوه تری بهره برده اند.
لازم است بگوییم که این نوع توالت ها ابتدا توسط اروپایی ها ابداع و ساخته شده و حالا توسط تولید کنندگان ایرانی نیز در معرض تولید قرار گرفته اند.

خوشبختانه بستر لازم جهت تولید این محصول بسیار پر کاربرد در ایران به خوبی فراهم شده و تولید کنندگان ما توانسته اند توالتهای با کیفیت و متناسبی را به نمایندگی توالت فرنگی ارائه نمایند. ازجمله سنگ توالت فرنگی  تک در اصفهان ، گلسار فارس ، مروارید و…
همچنین باید بیان داشت که در زمینه تولید توالت فرنگی و شیرآلات ساختمانی سیلکو ، چه توسط تولید کنندگان داخلی کشور و چه توسط تولید کنندگان خارجی، انواع متعددی از آن به نمایندگی قابل عرضه می باشند.
البته انواعی که می گوییم از جهات مختلف مورد بررسی می باشند.
اما در این قسمت می خواهیم انواع توالت فرنگی از نظر نوع سیستم تخیه را برشمریم که عبارتند از:

  • توالت فرنگی ریزشی
  • توالت فرنگی گردابی
  • توالت واتر جت
  • توالت سوپر جت

بازار فروش انواع لوازم سرویس بهداشتی

بازار فروش انواع لوازم سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی مکانی است که از تجهیزات و لوازم متعددی برخوردار می باشد.
از آنجا که هر کدام از سرویس بهداشتی های موجود در عصر حاضر دچار تحولات چشمگیری شده اند و تغییرات بسیاری در آن ها به وجود آمده است، بنابراین لوازمی هم که در آن به کار گرفته می شوند؛ دچار تغییر و تحول گشته اند.
در کنار این موضوع بد نیست اگر چند لوازم موجود در توالت فرنگی مروارید را که همگی از بازار فروش گسترده ای در نمایندگی توالت فرنگی به تبع تنوعی که از آن برخوردار می باشند به خود اختصاص داده اند برشمریم:

  • توالت فرنگی
  • توالت ایرانی
  • روشویی
  • شیرآلات
  • جا صابونی
  • جا مایعی
  • خشک کن
  • و …

برای اینکه بتوانید به هر یک از این لوازم به شکلی مطلوب تر دست پیدا کرده و دردسر کمتری را بابت تهیه آن ها بکشید، پیشنهاد می کنیم که بازار فروش اینترنتی که تبدیل به بازاری پر مخاطب در این روز ها شده است را به لیست مکان های خرید خود در نمایندگی توالت فرنگی  اضافه نمایید.

پخش عمده توالت ایرانی و فرنگی

پخش عمده توالت ایرانی و فرنگیهر یک از انواع توالت ها تبدیل به وسایلی بسیار مهم و البته ضروری شده که در سرویس های بهداشتی جا خوش کرده اند.
از این توالت ها هم در خانه و هم در محیط های کاری استفاده شده و بنابراین اهمیت بالایی را دارا می باشند.

اما در راستای تامین این گروه از تجهیزات یا وسایل که جزو احتیاجات غیر قابل انکار به شمار رفته و بسیار کارآمد می باشند؛ مراکز بسیاری مانند نمایندگی توالت فرنگی در صدد بر آمده اند.
از جمله ی این مراکز، واحد های توزیع و پخش و نمایندگی توالت فرنگی هستند که هم به روش حضوری و هم به روش اینترنتی، خدمات فروش را انجام می دهند.

این دسته از مراکز همچنین کانون مراجعات بسیاری از خریداران بوده و بنابراین شما هم می توانید با مراجعه مستقیم به آن ها به بهترین شکل اقدام به رفع نیاز های خود از این لوازم نمایید.
لازم به ذکر است که مراجعه به مراکز و یا واحد های پخش فعال و نمایندگی توالت فرنگی در کشور که با برند های معتبر همکاری دارند، امکان برخورداری از چنین توالت هایی را در اختیار شما قرار خواهند داد:

  • دستشویی فرنگی ایرانی با جنس درجه یک
  • دستشویی فرنگی خارجی با کیفیت فوق العاده
  • انواع توالت با قیمت نازل

جدول قیمت انواع توالت فرنگی در بازار

جدول قیمت انواع توالت فرنگی در بازارانواع توالت فرنگی که در نمایندگی توالت فرنگی در جایگاه مصرفی بالایی قرار گرفته و حتی بیشتر از گذشته توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرند، از جنس های مختلفی تشکیل یافته اند.
همچنین این لوازم از مدل های متنوعی نیز تشکیل یافته اند که از این میان می توان به توالت فرنگی دیواری و یا توالت فرنگی دو تکه درنمایندگی توالت فرنگی اشاره کرد.

موضوع دیگری که باعث تمایز بین انواع توالت مذکور در نمایندگی توالت فرنگی می گردد، برند یا کشور سازنده آن است.
بر این اساس می توان هم توالت فرنگی ایرانی و چینی بهداشتی گلسار را با برند های مشخص و هم توالت فرنگی خارجی و آن هم باز با برند های معینی را در بازار و نمایندگی توالت فرنگی شاهد بود.

به این موضوعات پرداختیم تا بگوییم که جدول قیمت توالت فرنگی بر اساس همه این فاکتور هاست که مشخص و معلوم می گردد.
بنابراین اگر خواستار کسب اطلاع دقیق از قیمت دستشویی فرنگی در بازار هستید، باید همه این نکات را بخاطر بسپارید.

واردات انواع توالت فرنگی خارجی

واردات انواع توالت فرنگی خارجیدر حال حاضر بیشترین توالت های فرنگی موجود در بازار فروش متعلق به تولیدات خارجی می باشند.
گرچه تلاش هایی در زمینه تولید این گروه از لوازم در داخل کشور انجام گرفته است؛ اما باز هم آمار توالت فرنگی خارجی موجود در بازار نمایندگی توالت فرنگی از آمار توالت های تولید شده داخلی بالاتر می باشد.
در نتیجه می توان گفت که فعال بودن حوزه واردات توالت فرنگی در کشور است که موجبات عرضه آن ها را به عرصه خرید و فروش فراهم آورده است.

لازم می دانیم که بگوییم هر یک از انواع توالت فرنگی خارجی که توسط شرکت های وارداتی به ایران داخل گشته اند؛ در بر گیرنده کیفیت بسیار بالایی بوده و حتی تا سال های طولانی نیز قابلیت استفاده را دارا می باشند.
ضمن اینکه توالت های مربوطه اگر از مسیر درستی همچون نمایندگی توالت فرنگی تهیه شوند؛ دارای ضمانت نامه نیز خواهند بود.

پرفروش ترین برندهای کاسه توالت در بازار

پرفروش ترین برندهای کاسه توالت در بازاراکنون هر کدام از کاسه توالت های موجود در بازار با برند های گوناگونی قابل مشاهده می باشند.
برخی از این برند ها تحت عنوان بهترین برند یا پر فروش ترین برند شناخته شده که دلیل آن در ارائه محصولات متمایز و منحصر بفرد توسط آن ها می باشد.

به علاوه اینکه خواسته اکثر مشتریان این است که به چنین برند هایی به هنگام خریداری لوازم مذکور دسترسی داشته باشند.
چون همانطور که گفتیم، برند می تواند نشانگر میزان کیفیت و یا حتی اصالت کالای مورد نظر باشد.

در هر حال برای اینکه بتوانید شما نیز از برترین برند های کاسه توالت ایرانی یا حتی معتبرترین برند توالت فرنگی در بازار بهره مند شوید، بهتر است درخواست های خود را با مراکز تخصصی فروش از قبیل این مراکز در میان بگذارید:

  1. نمایندگی های فروش
  2. مراکز عمده فروشی
  3.  شرکت های پخش
  4. دفاتر فروش کارخانجات
  5. سایت های فروش معتبر و مطمئن

فروشگاه اینترنتی توالت فرنگی نو و دست دو

فروشگاه اینترنتی توالت فرنگی نو و دست دوفروش توالت فرنگی حالا هم توسط فروشگاه های شهری انجام شده و هم از طریق نمایندگی توالت فرنگی در فروشگاه های اینترنتی صورت می پذیرد.
اما در مقایسه این دو گروه از فروشگاه ها، طبق آمار به دست آمده باید اعلام داشت که فروشگاه های اینترنتی نمایندگی توالت فرنگی با درصد استقبال و توجه بیشتری همراه بوده و البته که مزیت های بهتری را در اختیار افراد خریدار قرار می دهند.
ضمن اینکه فروشگاه های مذکور، فرصتی عالی را در اختیار افراد قرار داده تا بتوانند با فراغ بال بیشتر نسبت به تهیه مایحتاج خود اقدام ورزند.

حالا اگر موافق باشید برخی از مزیت های حاصل از فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی توالت فرنگی عرضه توالت فرنگی را برای شما بیان نماییم که در گزینه های زیر آمده اند:

  • امکان سفارش توالت فرنگی در هر کجا و هر زمان
  • سفارش توالت فرنگی بدون صرف هزینه رفت و آمد
  • تهیه توالت فرنگی در انواع نو و دست دوم
  • تحویل بسیار سریع محصولات خریداری شده

اهمیت استفاده از توالت فرنگی

اهمیت استفاده از توالت فرنگیدر این بخش قصد داریم تا به اهمیت استفاده از توالت فرنگی بپردازیم که نشان می دهد چرا باید اصلا از چنین توالت هایی استفاده کرد؟
یا دلیل اینکه این توالت ها به این میزان فراگیر شده اند چیست؟
در پاسخ به این سوالات و یا بهتر بگوییم در بررسی اهمیت این نوع از توالت باید اذعان داشت که توالت فرنگی هیچ نوعی فشاری را به مفصل زانو وارد نمی سازد.
در نتیجه از بروز مشکلات و ناراحتی در این بخش از پا ممانعت به عمل می آورد.

در واقع همه ی این مشکلاتی که به آن ها اشاره کردیم در اثر استفاده از توالت ایرانی، گریبانگیر افراد شده و مشکلاتی جدی و ناراحت کننده را برایشان به وجود خواهند آورد.
پس می توان از همینجا با ضرورت کاربردی این وسیله بیشتر آشنا شد.
به علاوه توالت فرنگی گزینه ای کاملا مناسب برای مبتلایان پا درد، کمردرد و به طور کلی درد های مفصلی به شمار رفته و می تواند به نوعی از تشدید این ناراحتی ها جلوگیری نماید.

جنس های مختلف کاسه توالت فرنگی

جنس های مختلف کاسه توالت فرنگیانواع کاسه توالت فرنگی موجود در نمایندگی توالت فرنگی و بازار، تشکیل یافته از جنس های مختلفی می باشند که اگر بخواهیم به آن ها اشاره کنیم، شامل این گزینه ها خواهند شد:

  • توالت فرنگی چینی
  • توالت فرنگی سنگی
  • توالت فرنگی پلاستیکی

در مقایسه این جنس ها با یکدیگر، می توان کاسه توالت فرنگی سنگی را نسبت به بقیه برتری داد.
این نوع کاسه توالت هم از جنس مرغوب تری بهره برده و هم دوام و امنیت بیشتری را نیز دارا می باشد.
همچنین توالت فرنگی پلاستیکی نیز نسبت به انواع دیگر دارای قیمت ارزان تری می باشد.

بنابراین برای خریدارانی که به دنبال خرید کاسه توالت با کیفیت و مرغوب هستند، نمونه دوم و برای کسانی که خواهان تهیه این لوازم با قیمت بهتری می باشند؛ نوع آخر پیشنهاد می شود.
علاوه بر جنس، عامل دیگری که موجب تفکیک هر یک از کاسه توالت های فرنگی از یکدیگر می شود؛ نوع یا مدل آن می باشد که در این زمینه می توان به توالت فرنگی تاشو، توالت فرنگی سیار، توالت فرنگی توکار و توالت اتومات اشاره کرد.

فروش عمده انواع چینی آلات بهداشتی

فروش عمده انواع چینی آلات بهداشتیانواع چینی آلات بهداشتی دارای طیف گسترده ای بوده و هر کدام از آن ها در جایگاه استفاده مهمی قرار گرفته اند.
به تبع همین میزان از اهمیت می توان فروش فوق العاده ای از این لوازم را در بخش های متعدد نظاره گر بود.

اما از جمله مراکزی که عرضه انواعی از بهترین چینی آلات بهداشتی، عرضه سنگ توالت ایرانی و سایر لوازم مشابه توسط آن ها به صورت عمده نمایندگی توالت فرنگی انجام گرفته و منجر به تامین بهینه نیاز خریداران در سراسر کشور شده است؛ مرکز فوق می باشد.
گفتنی است این مرکز یکی از معتبرترین و مجرب ترین نمایندگی توالت فرنگی و مراکز فروش دستشویی فرنگی و سایر چینی آلات بهداشتی در نمونه های اعلا و درجه یک به شمار رفته و برای هر سلیقه و نیازی محصول متناسب با آن از سوی تیم فروش در نظر گرفته شده است.

حالا برای اینکه بتوانید انتخاب و خریدی دقیق تر یا از این مرکز نمایندگی توالت فرنگی یا از مراکز فروش دیگر را از چینی آلات بهداشتی که توالت فرنگی نیز شامل آن ها می شود به انجام برسانید، پیشنهاد می شود که این نکات را در قالب راهنمای خرید دنبال فرمایید:

  • سعی کنید که لوازم با کیفیت را برای خرید انتخاب نمایید، زیرا امنیت بیشتری را به همراه آورده و کاهش آسیب ها را به هنگام اتفاقاتی مانند سر خوردن به دنبال دارند.
  • باید چینی آلات برخوردار از اندازه های متناسب با مکان مورد نصب را خریداری کرد.
    در غیر این صورت مصرف کنندگان حتما با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

مشخصات دستشویی فرنگی دیواری درجه یک

مشخصات دستشویی فرنگی دیواری درجه یکهمه ما به کلی با دستشویی فرنگی آشنایی داشته اما حقیقتا همه چیز را درباره آن ها نمی دانیم.
شاید حتی از مشخصات و یا مزیت هایی که این نوع از دستشویی ها یا توالت ها در خود گنجانده اند بی خبر باشیم.

لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان تصمیم گرفته ایم تا نکاتی چند درباره مشخصات دستشویی فرنگی از نوع دیواری را بیان نماییم.
پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
مشخصات یا حتی مزیت هایی که از توالت فرنگی دیواری درجه یک می توان عنوان داشت، شامل این موارد می شوند:

  • این نوع از توالت ها تاشو بوده و بنابراین امکان جمع کردن آن ها به منظور عدم اشغال فضا نیز وجود دارد.
  • نیاز به جابجایی ندارند.
  • قابلیت تحمل وزن های سنگین حتی تا بالای 100 کیلوگرم را دارا هستند.
  • همچنین علاوه بر کارکرد آسان، دارای مدل های زیبایی نیز می باشند.

خرید مستقیم دستشویی فرنگی از کارخانه

خرید مستقیم دستشویی فرنگی از کارخانهبرای خرید دستشویی فرنگی در نمایندگی توالت فرنگی می توان از مسیر های بسیاری اقدام کرد که یکی از آن ها اقدام به خرید از طریق کارخانجات تولیدی می باشد.
در واقع این روش از خرید را عموما به عنوان خرید مستقیم در نمایندگی توالت فرنگی می شناسند.
چرا که در آن واسطه ای بین خریدار و فروشنده وجود نداشته و همه مبادلات به صورت سودمند و کم هزینه انجام می پذیرند.
در این روش نه تنها خریداران از بابت خریداری محصول، نفع و فایده نصیبشان شده؛ بلکه فروشندگان هم با فروش بیشتری روبرو خواهند بود.

همچنین با خرید توالت فرنگی به صورت مستقیم از کارخانه یا نمایندگی توالت فرنگی ، عمده مزیت هایی که نصیب خریداران خواهند شد را می توان در این موارد جستجو کرد:

  • خرید توالت فرنگی اورجینال و اصل کارخانه
  • تهیه بهترین توالت فرنگی با نظارت دقیق خریدار
  • دریافت توالت فرنگی ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.