پیرزنی که با کلاه علف تراش به آینده سفر می کند

از پنبه گرفته تا پلی استر یا ترکیبی از هر دو، کلاه علف تراش از مواد مختلفی ساخته می شوند. نوع موادی که انتخاب می کنید بستگی به نیاز شما به کلاه دارد.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید ساعت‌های عرق‌ریزی را در باغ بگذرانید، بررسی کنید که آیا کلاه آفتاب‌گیر سبک وزن است و خاصیت جذب آب دارد.

کلاه های میکروفایبر یک انتخاب رایج در میان افرادی است که به دنبال کلاهی هستند که اجازه تهویه، محافظت عالی در برابر نور خورشید را می دهد و به راحتی تمیز می شود.

رنگ کلاه باغبانی شما نیز در موفقیت خرید شما نقش دارد. رنگ‌های روشن گرما را منعکس می‌کنند، اما رنگ‌های تیره گرما را جذب می‌کنند و باعث می‌شوند بیشتر عرق کنید و احساس گرما کنید.

معمولا باغبان ها کلاه هایی با رنگ روشن انتخاب می کنند که جریان هوای کافی را تسهیل می کند. هنگام انتخاب کلاه آفتاب گیر، سبک شخصی شما به شما حکم می کند.

برخی از افراد با کلاه باغبانی خود رویکردی مینیمال دارند. دیگران فقط پایه ای برای رنگ ها، طرح ها و نقوش می گذارند. مردان معمولاً به دنبال رنگ و هدف هستند در حالی که زنان حتی جزئی ترین جزئیات مانند الگوها، تضاد رنگ و ترکیب رنگ را در نظر می گیرند.

این الیاف مصنوعی ساخته شده از پلاستیک قابل بازیافت، پارچه بالایی است که در اکثر کلاه های باغبانی استفاده می شود. علاوه بر دوام و ضدآب بودن، پارچه ای است.

که به سرعت خشک می شود و از خروج عرق و تحریک شما جلوگیری می کند. اکثر مردم پلی استر را به دلیل خاصیت ضدآب آن ترجیح می دهند.

برای داشتن تجربه ای نازک و سبک، افراد کلاه های نایلونی را ترجیح می دهند. نایلون که از پلاستیک قابل بازیافت نیز ساخته شده است، پارچه ای قابل تنفس است که تهویه هوا را در سرتاسر کلاه شما تضمین می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.