کیف پول چرم مردانه را می توان برای ردیابی مسیر استفاده کرد

حتی با وجود طیف گسترده‌ای از پرداخت‌های آنلاین کیف‌پول‌های دیجیتال امروزه، ما فکر می‌کنیم که یک آقا باید یک کیف پول کلاسیک در مجموعه خود داشته باشد.

پس باید پول خود را صرف چه چیزی کنید تا کاربردی ترین و شیک ترین انتخاب را برای خود داشته باشید؟ از آنجایی که سرویس‌هایی مانند Google Pay یا Apple Pay محبوب‌تر شده‌اند.

بسیاری استدلال می‌کنند که دیگر نیازی واقعی به کیف پول چرم مردانه مردانه وجود ندارد. با این حال، من بارها با جایی مواجه شده‌ام که واقعاً می‌خواهید پرداخت کنید و برنامه کار نمی‌کند.

بنابراین هنوز به کارت‌های خود نیاز دارید، گاهی اوقات هنوز به پول نقد یا چک نیاز دارید، و من معمولاً ممکن است یک کارت SD کوچک در کیف پولم حمل کنم. یک چسب زخم کوچک، شاید کارت نانوایی محل من، یا یک کارت هدیه برای کارواش.

بنابراین، به طور کلی، من استدلال می کنم که کیف پول هنوز در کمد لباس آقایان ضروری است. یک کیف پول واقعا عالی همچنین می تواند ظرافت، تجمل و استایل شخصی شما را به نمایش بگذارد.

برخی استدلال می کنند که ریشه این کلمه از اصطلاح قدیمی فرانسوی “gollette” گرفته شده است که به معنای “پوزه کوچک” است، و من حدس می زنم.

شما می توانید استدلال کنید که به نظر می رسد یکی است. برخی دیگر می گویند که از یک کلمه آلمانی اولیه گرفته شده است که به معنای «غلتیدن» است، زیرا در زمان اختراع آن چیزهایی را در کیف پول خود جمع می کردید.

زمان، ارباب من، کیف پولی در پشتش دارد که در آن صدقه‌ای برای فراموشی می‌گذارد». بله، این نشان می دهد که کیف پول ها بیشتر شبیه یک کوله پشتی به نظر می رسند تا کیف پولی که امروزه می شناسیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.