برای رسیدن به درآمد میلیاردی در ماه به گوشی خود اکتفا کنید

برخی از افراد فکر می کنند که تنها با گوشی می توان با دیگران ارتباط برقرار کرد درصورتی که امروزه با استفاده از یک گوشی می توانید به درآمدهای بالایی دست یابید.

توت خشک

کشور ایران توانسته با فروش توت خشک سفید درجه یک و اعلا به کشورهای خارجی دیگر میزان صادراتی بالایی را از خشکبار داشته باشد که از نظر اقتصادی برای کشور ما منعفت زیادی خواهد داشت. توت یکی از انواع میوه بسیار خوش مزه و پر طرفدار می باشد که در فصل بهار و تابستان به ثمر می رسد اما برای اینکه بتوان توت را در همه ی فصول مصرف کرد از این رو توتها را خشک می کنند تا در همه ی فصلها بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. توت خشک محبوبیت زیادی در بین سایر خشکبارها دارد که خواص آن نیز بی شمار است.

توت خشک

 

میگو آجیلی

میگو یکی از آبزیانی است که میتوان با آن غذاهای متفاوتی تهیه کرد. یکی از این خوراکی های لذیذ میگو خشک است که جز لوکس ترین غذا ها محسوب میشود. قیمت میگو خشک به میزان صید، زمان صید و کیفیت کالا و میزان زمانی که از صید تا عرضه به بازارطول می کشد دارد.

یکی دیگر از فرآورده های میگو که میتوان از آن در آجیل هم استفاده کرد میگو آجیلی است که به عنوان یکی از تنقلات پر خاصیت شناخته میشود.

میگو آجیلی

آینه تزئینی

آینه های دکوراتیو جذابیت محیط اطرافتان را چند برابر میکنند. کافیست معجزه‌ی آن ها را بر جذابیت محیط درک کنید یکی از جذاب ترین وسایلی که افراد برای دیزاین و طراحی خانه خود از آن ها استفاده می‌کنند، آینه های دکوراتیو می باشد. این آینه ها دارای شکل های مختلفی می باشند و در مکان های متفاوتی از خانه می توانند به کار برده شوند. از انواع مدل های آینه تزئینی می توان به آینه های لوزی شکل، آینه های دایره ای و همچنین آینه های دکوراتیو مربعی اشاره کرد برخی از این آینه ها دارای ظاهر هندسی زیبایی بوده و در مدل های چند تکه در خانه نصب می شوند این آینه های تکه ای دارای طرفداران بسیار زیادی در بازار بوده و در مدل های تکه تکه به دیوار نصب می‌شوند نکته جالبی که در رابطه با آینه های دکوراتیو وجود دارد این است که این آینه ها در رنگ های مختلفی وجود دارند.

آینه تزئینی

چسب کاشی پودری

مروزه با پیشرفت صنعت ساختمان سازی انواع  چسب کاشی پودری تولید و دارای قیمت های مختلف میباشد. همچنین به علت افزایش ساختمان سازی خرید و فروش چسب کاشی پودری به صورت عمده افزایش چشم گیری داشته است. بهترین قیمت روز این محصول در فروشگاه های ساختمانی موجود است و شما میتوانید جهت اطلاع از این قیمت ها به مراکز عرضه ی آن مراجعه نمایید. این چسب ها جهت چسباندن کاشی و سرامیک کاربرد داشته و جایگزین روش دوغاب و ملات سیمان است که در گذشته از آن معماران استفاده میکردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.