لباس عروسی از جنس گونی کود شیمیایی میلیاردی به فروش رفت

پلی پروپیلن می تواند وزن بیشتری را نسبت به سایر مواد بسته بندی نگه دارد و دوام بیشتری داشته باشد، به این معنی که نسبت به مواد سنتی مانند کاغذ یا پلاستیک دیگر به کمتری از آنها نیاز دارید.

همچنین می توانید از کیسه های FIBC یا گونی کود شیمیایی استفاده مجدد کنید تا زمانی که خراب شوند و در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می شود

به طور کلی پلی پروپیلن نسبت به سایر پلاستیک های بسته بندی زیست تخریب پذیرتر است. به عبارت دیگر، بسیار سریعتر از سایر مواد تجزیه می شود و آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند.

سمیت کم آن به این معنی است که مواد خطرناک کمتری آزاد می کند، بنابراین از آلودگی سطح آب و زنجیره غذایی جلوگیری می کند.

قابل  به راحتی می توانید کیف های خود را لمینت کنید تا هر چیزی از اطلاعات محصول گرفته تا لوگوی شرکت خود را مستقیماً روی کیف چاپ کنید.

بسته به کاربرد خود، می‌توانید ویژگی‌های ارگونومیک مانند دستگیره را نیز اضافه کنید تا حمل و نقل و جابجایی را آسان‌تر کنید. استفاده از کیسه های حجیم در عملیات شما می تواند ایمنی محل کار شما را بهبود بخشد.

کیسه های فله ای با اکثر تجهیزات مزرعه سازگار هستند، بنابراین کارگران شما نیاز به کار فیزیکی کمتری در جابجایی این بارها نسبت به زمانی که بخواهند آنها را به روش دیگری بلند کنند، دارند.

کیسه های فله پلی پروپیلن بافته شده می توانند به راحتی بارهای 2000 تا 4000 پوندی را در خود جای دهند که به شما امکان می دهد در سفرهای کمتر مواد بیشتری را جابجا کنید. استفاده از کیسه های حجیم می تواند به سرعت بخشیدن به عملیات شما کمک کند.

نقطه ذوب پلی پروپیلن بین 130 تا 170 درجه سانتیگراد است، بنابراین می تواند دمای بالاتری را نسبت به سایر پلاستیک ها مانند پلی اتیلن و پلی بوتن بدون از دست دادن شکل خود تحمل کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.